جوایز بازی 2022 به وقت هند، نحوه تماشا، نامزدها و موارد دیگر


جوایز بازی با نسخه 2022 خود بازگشته است تا بهترین ها را در بازی های ویدیویی جشن بگیرد، در یک بازی همه جانبه با نوید اعلامیه های جدید. جف کیگلی، غول صنعت بازی، برای میزبانی زنده این نمایش، با حمایت ارکستر موسیقی خود و مخاطبان حضوری، در مایکروسافت تئاتر در لس آنجلس بازگشته است. در مجموع 108 عنوان، فرد و تیم در 31 نامزدی رقابت خواهند کرد تا جوایز مربوطه خود را به دست آورند و نام خود را برای همیشه در تاریخ بازی های ویدیویی تثبیت کنند. برندگان توسط هیئت داوران جهانی متشکل از بیش از 100 نشریه رسانه ای که شامل Gadgets 360 می شود، انتخاب شده اند.

Keighley همچنین به نگرانی‌های مربوط به خستگی ناشی از طولانی شدن The Game Awards اشاره کرد ادعا کردن که نسخه امسال “به طور قابل توجهی کوتاه تر” از چند سال گذشته خواهد بود. «بله، نمایش امسال کوتاه‌تر خواهد بود. تا زمانی که تمرین‌هایمان را تمام نکنیم، زمان کامل را نمی‌دانیم، اما فکر می‌کنم احتمالاً یک نمایش دو ساعت و نیم خواهد بود.» او در جریان توییچ گفت.

با این حال، کیگلی خاطرنشان می کند که زمان اجرا بسته به مدت زمان سخنرانی برندگان ممکن است کمی طولانی شود. این خبر خوبی است، زیرا نمایش سال گذشته تقریباً چهار ساعت آزمایش بود، از جمله پیش نمایش، که همان زمان پخش 30 دقیقه ای را حفظ کرد.

جوایز بازی 2022: تاریخ و زمان

ارائه دیجیتال The Game Awards 2022 برای پنجشنبه، 8 دسامبر در ساعت 4:30 بعد از ظهر به وقت محلی / 7:30 بعد از ظهر به وقت شرقی برنامه ریزی شده است. برای هند، این به جمعه، 9 دسامبر، ساعت 6 صبح IST ترجمه می شود. سی دقیقه اول شامل یک پیش نمایش است که توسط سیدنی گودمن میزبانی می شود و نوید اعلامیه های جدید بازی های ویدیویی را می دهد.

جوایز بازی 2022: چگونه تماشا کنیم؟

کسانی که نمی توانند در این رویداد حضوری در لس آنجلس شرکت کنند، می توانند یک پخش زنده را از خانه خود تماشا کنند. جوایز بازی 2022 برای تماشای رایگان در تمام پلتفرم‌های اصلی، از جمله کانال‌های رسمی یوتیوب و توییچ، علاوه بر فیدهای فیسبوک لایو، توییتر، تیک‌توک لایو و لایو اینستاگرام در دسترس خواهد بود. همچنین می‌توانید آن را از طریق کانال‌های دیگر پخش‌کننده‌های توییچ، که ممکن است برای اشتراک‌گذاری رویداد ثبت‌نام کرده باشند، تماشا کنید.

همچنین می توانید پخش زنده را از طریق پخش کننده تعبیه شده در زیر تماشا کنید:

پلتفرم استریم متعلق به آمازون همچنین برخی از جوایز انحصاری را ارائه می دهد، تا زمانی که حساب های بازی شما (به عنوان مثال: Steam، Ubisoft Connect) – با آن مرتبط باشد. تنظیم کردن The Game Awards 2022 در Twitch به مدت 60 دقیقه به بینندگان شش کد جایزه اعطا می کند که می توانند برای باز کردن قفل پوسته Fall Guys اعلام نشده، کد کوپن Epic Games برای عنوان سرکش Rogue Legacy و بازگرداندن آن استفاده کنند. ماسک در میان ما جف کیلی.

سایر جوایز شامل کد ارتقاء نسخه لوکس برای بازی هنرهای رزمی با اکتان بالا Sifu، لوازم آرایشی Lucra Syandana برای استفاده در Warframe و سه فرم جدید دنبال کننده در Cult of the Lamb است.

بینندگان در هند همچنین می توانند این رویداد را به صورت زنده در MX Player، Voot، JioTV و Loco پخش کنند.

از The Game Awards 2022 چه انتظاری داریم؟

The Game Awards 2022 اعلامیه های تایید شده را تایید کرد

انتظار می‌رود که The Game Awards 2022 مانند نسخه‌های گذشته دارای تریلرهای جدید بازی، مجریان مشهور و یک ارکستر موسیقی زنده روی صحنه باشد. اوایل این هفته، ناشر EA حضور خود را در این نمایشگاه با چند فیلم گیم پلی برای دنباله ماجراجویی کال کسیس، Star Wars Jedi: Survivor تایید کرد. داستان این فیلم پنج سال پس از وقایع Fallen Order می گذرد، در ادامه او را به عنوان یک شوالیه جدی جدی می بینند و شایعه شده است که در 15 مارس 2023 منتشر خواهد شد.

در حالی که Riot Games Project L ممکن است مدتی طول بکشد تا توسعه آن به پایان برسد، جامعه بازی‌های مبارزه‌ای می‌توانند خود را مشغول بازی Tekken 8 کنند که تایید شده است که در The Game Awards 2022 حضور دارد. ابتدا پخش‌کننده Aris (اجتناب از پودل) لو رفته این خبر در توییتر با بسته ویژه ای که از ناشر Bandai Namco دریافت کرده بود.

همانطور که در a تیزر مجسمه ای از مینسک که همراه همستر مینیاتوری خود بو را در آغوش گرفته است. هنگامی که پیچ و مهره ای از جادو به سازه برخورد می کند، چشمان او آبی می درخشند که نشان دهنده بازگشت آنها به فرنچایز است. شخصیت ها در دو بازی اول Baldur’s Gate ظاهر شدند و به دنبال آن بسط های بعدی آن انجام شد.

در جای دیگر، توسعه دهنده Koei Tecmo Games آماده می شود تا از یک جانور جدید برای بازی شکار هیولاهای آینده خود، Wild Hearts، رونمایی کند. این بازی قرار است در تاریخ 17 فوریه 2023 برای PC، PS5 و Xbox Series S/X عرضه شود.

همچنین به نظر می رسد یک سورپرایز از تیم کرش بندیکوت و همچنین یک ارائه زنده از نائوکی یوشیدا، تهیه کننده فاینال فانتزی شانزدهم که با تاخیر زیادی مواجه شد.

مجریان جوایز بازی 2022

در حالی که کیگلی میزبان The Game Awards 2022 است، او همچنین از چندین شخصیت از سراسر صنعت فیلم و بازی دعوت کرده است تا جوایزی را به برندگان مربوطه اهدا کنند. بازیگران کلیدی عبارتند از رجی فیلس-آیمه، رئیس سابق نینتندو، جوزف فارس، برنده بهترین بازی سال 2021، و عوامل فیلم آینده نتفلیکس Glass Onion: A Knives Out Mystery – کارگردان، ریان جانسون، و بازیگرانی چون دنیل کریگ و جسیکا هنویک.

بازیگران اقتباس آینده HBO، سریال The Last of Us، نیز قرار است به عنوان مجریان The Game Awards 2022 ظاهر شوند. پدرو پاسکال و بلا رمزی به ترتیب به تروی بیکر و اشلی جانسون صداپیشگان نسخه بازی ویدیویی خود به این گروه خواهند پیوست. .

سپس کیگان-مایکل کی، صداپیشه تود در فیلم مورد انتظار برادران سوپر ماریو که قرار است در آوریل 2023 اکران شود، وجود دارد.

نامزدهای جوایز بازی 2022

در مورد خود جوایز، در مجموع 31 دسته وجود دارد که خدای جنگ راگناروک استودیوی سانتا مونیکا 10 نامزدی از جمله جایزه معتبر بازی سال را از آن خود کرد. دیگر جایزه‌های این رده به فیلم‌های تحسین‌شده Elden Ring، Horizon Forbidden West، Stray، A Plague Tale: Requiem و Xenoblade Chronicles 3 اختصاص دارد.

امسال، این نمایش یک دسته بندی جدید «بهترین اقتباس» را اضافه کرده است که آثاری را که «به طور واقعی» ویژگی بازی ویدیویی را با دیگر اشکال رسانه‌ها مانند فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی، انیمه، پادکست یا حتی کتاب تطبیق می‌دهند، شناسایی می‌کند. کیگلی در بیانیه ای آماده شده در ماه آگوست گفت: «با تعداد زیادی پروژه الهام گرفته از بازی در سراسر سرگرمی، زمان مناسبی است که به برتری در تطبیق دنیای بازی های ویدیویی با رسانه های دیگر افتخار کنیم.

پنج نامزد این بخش عبارتند از Arcane: League of Legends، Cyberpunk: Edgerunners، The Cuphead Show!، Sonic the Hedgehog 2 و فیلم Uncharted.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع