جوایز موسیقی MTV برای دیدن اجرای امینم و اسنوپ داگ در آهنگ Bored Apes




منبع اسنوپ داگ، که یک کلکسیونر مشتاق NFT است، در توییتر همه هیاهوها را در مورد این اجرا به راه انداخته و در عین حال متاورسای Otherside را نیز محبوب کرده است.

VMA برای یکشنبه 28 آگوست برنامه ریزی شده است.

در همین حال، جاستین بیبر، تور ریفت (با حضور آریانا گرانده)، و بیست و یک خلبان در میان نامزدهای بخش “بهترین اجرای متاورس” برای VMA ها مشخص شده اند.

موزیک ویدیوی رسمی این آهنگ که در ماه جولای منتشر شد، همچنین رپ امینم و اسنوپ داگ را به همراه Bored Apes در حال رقصیدن در پس‌زمینه نشان می‌دهد.

آیکون‌های رپ، امینم و اسنوپ داگ، همگی آماده‌اند تا یک NFT-twist را به اجرای بسیار مورد بحث خود در جوایز موسیقی ویدئویی MTV (VMA) ارائه دهند. این اجرا از متاورس «Otherside» الهام گرفته شده است، که پروژه ای با همکاری Bored Apes Yacht Club (BAYC) Yuga Labs و Animoca Brands، ماموت سرمایه گذاری NFT است. برای اولین بار، VMA ها دسته «بهترین عملکرد متاورس» را به لیست خود اضافه کرده اند تا در این بخش دیجیتالی رو به رشد شناخته شوند.

امینم و اسنوپ داگ به عنوان بخشی از اجراهای خود، صحنه را با پس‌زمینه متاورس Otherside بازسازی خواهند کرد. گروه آهنگ اخیر آنها با عنوان “From the D 2 The LBC” با ساخت جلوه های ویژه برای Bored Apes NFT دوباره روی صحنه خلق خواهد شد.

در حال حاضر در نسخه بتا، Otherside یک متاورس با قابلیت بازی سازی است که NFT های Otherdeed را برای نشان دادن مالکیت دیجیتالی زمین ها در دنیای مجازی وابسته به BAYC ارائه می دهد. صاحبان Otherdeed به عنوان “Voyagers” نامیده می شوند.

The Otherside برای اولین بار به کاربران اجازه داد تا در ماه جولای متاورژن خود را کشف کنند. در آن زمان، 4500 کاربر به این تجربه پیوسته بودند.