فصل 4 پسران، جفری دین مورگان از سوپرنچرال را به عنوان ستاره مهمان بازی می کند.

فصل 1 تا 3 Boys در حال حاضر به طور انحصاری در Amazon Prime Video پخش می شود. در حال حاضر، هیچ پنجره‌ای برای پخش فصل چهارم The Boys وجود ندارد.




منبع

اوایل این ماه، Prime Video همچنین والوری کری (The Tick) و سوزان هیوارد (Orange is the New Black) را به بازیگران The Boys اضافه کرد. در همین حال، رایان، پسر هوملندر، کامرون کروتی، برای فصل 4 به طور منظم به سریال تبدیل شده است.

فصل چهارم The Boys جفری دین مورگان را به عنوان یک ستاره مهمان انتخاب کرده است. جزئیات مربوط به نقش او در دست نیست، و او با خالق سوپرنچرال، اریک کریپکی، که در حال حاضر به عنوان مجری برنامه در The Boys خدمت می کند، دوباره متحد خواهد شد. کریپکی در اوایل این هفته در توییتر تایید کرد که فیلمبرداری فصل 4 آغاز شده است و قسمت اول آن “دپارتمان ترفندهای کثیف” نام داشت. این قسمت توسط دیوید رید نوشته شده است، در حالی که فیل اسگریچیا (سوپرنچرال) کارگردانی سریال آمازون پرایم ویدیو را بر عهده می گیرد.

کریپکی و مورگان آخرین بار در سریال سوپرنچرال The CW همکاری کردند، جایی که اولی نقش پدر خانواده جان وینچستر/ازازل را در نقشی تکراری بازی کرد. مورگان اولین ستاره سوپرنچرال نیست که دوباره با کریپکه متحد می شود، زیرا در فصل سوم سریال پسران، جنسن آکلز به عنوان سرباز پسر به بازیگران پیوست. او پیش از این در درام فانتزی تاریک نقش پسر، دین وینچستر را بازی کرد.

مورگان که بیشتر برای بازی در نقش نگان شرور خفاش‌دار در سریال The Walking Dead شناخته می‌شود، در فصل چهارم The Boys – که در حال حاضر در تورنتو، انتاریو در حال فیلم‌برداری است، ظاهر می‌شود. کریپکی در مصاحبه‌ای درباره تلاش‌های خود برای تضمین جایگاه مورگان در فصل آینده صحبت کرده بود و گفت: «جفری دین مورگان یک سوپر طرفدار سریال است، بنابراین من و او در حال صحبت هستیم. ما در حال تلاش برای کشف چیزی برای فصل چهار هستیم. هنوز هیچ چیز نهایی نشده است، اما من و او در حال چت کردن و ایمیل زدن هستیم و ببینیم که آیا می توانیم با برنامه مشغله او کار را انجام دهیم. بنابراین، در جریان آن باشید.»

مورگان همچنین قرار است در کنار لورن کوهان در سریال بعدی The Walking Dead Dead City بازگردد. شاخه‌ای از درام طولانی‌مدت کشتار زامبی‌ها بر روی جفت نامحتمل مگی و نیگان متمرکز است – دومی شوهرش را در سریال اصلی به قتل رسانده است. این دو همچنین نقش پدر و مادر توماس و مارتا وین را در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice به کارگردانی زک اسنایدر بازی کردند.