رندرهای طراحی Vivo Y02 فاش شد. تاریخ راه اندازی، مشخصات نکته: گزارش


انتظار می رود Vivo Y02 به زودی پوشش خود را از بین ببرد، با این حال، Vivo در مورد این گوشی هوشمند آینده سخت صحبت کرده است. اکنون رندرهای فرضی این گوشی هوشمند ظاهر شده است که نمایانگر نگاهی دقیق به طراحی آن است. گمان می رود که جانشین Vivo Y01 باشد و از زبان طراحی مشابهی پیروی می کند. Y02 به گونه ای به تصویر کشیده شده است که دارای یک بریدگی به سبک قطره آب است. گفته می شود که حاشیه های باریک با چانه ضخیم در پایین دارد. علاوه بر این، یک منبع آگاه اشاره کرده است که این گوشی هوشمند ممکن است به زودی در بازارهای جهانی عرضه شود.

بر اساس گزارش MySmartPrice با همکاری Paras Guglani (توئیتر: @passionategeekz)، Vivo Y02 در بازارهای جهانی در تاریخ 28 نوامبر عرضه خواهد شد. هیچ خبر رسمی از سوی Vivo وجود ندارد، با این حال، انتظار می‌رود این گوشی در هند در طول سال جاری عرضه شود. هفته اول دسامبر

این گزارش همچنین شامل رندرهای طراحی ظاهری Vivo Y02 است. به نظر می رسد که یک بریدگی به سبک قطره آب در جلو با حاشیه های باریک و چانه ضخیم دارد. ماژول دوربین مستطیلی در پشت برای قرار دادن یک بریدگی دایره ای به تصویر کشیده شده است. گفته می شود که این گوشی با یک دوربین پشتی و فلاش LED عرضه می شود.

گفته می شود که Vivo Y02 با پنل پشتی و قاب پلاستیکی عرضه می شود. دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست گوشی به تصویر کشیده شده است. مشاور همچنین پیشنهاد می کند که این گوشی ممکن است با 3 گیگابایت رم و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شود.

به نظر می رسد این رندرهای طراحی ادعایی مشابه تصویر تبلیغاتی Vivo Y02 است که اخیراً درز کرده است. همچنین اشاره شده است که این گوشی هوشمند ممکن است دارای صفحه نمایش 6.51 اینچی HD+ LCD IPS باشد. در زیر کاپوت، این تلفن هوشمند Vivo ممکن است دارای یک SoC Helio P22 MediaTek باشد. دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. این گوشی می تواند قیمتی معادل روپیه داشته باشد. 8499 در هند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

آیفون 15 سری پرو می تواند دارای دکمه های حالت جامد باشد، نکاتی که تامین کننده اپل: گزارش

سیستم مورد نیاز سیستم کامپیوتر پروتکل Callisto اعلام شد

ویدیوی برگزیده روز

Asus ROG Phone 6: Unboxing and First Look





منبع