رندرهای لو رفته Google Pixel 7a نگاهی کامل به طراحی آن ارائه می دهد، مشخصات آن: گزارش


Google Pixel 7a – میان‌رده‌ای که ظاهراً به سری Pixel 7 اخیراً راه‌اندازی شده است – طبق شایعات تا اواسط سال 2023 از بین خواهد رفت. در حال حاضر شایعاتی پیرامون این گوشی هوشمند گوگل منتشر شده است. یک مشاور برجسته اکنون رندرهای طراحی فرضی Pixel 7a را به اشتراک گذاشته است و نگاهی دقیق به طراحی کامل آن ارائه می دهد. با این حال، به نظر می رسد که به شدت از زبان طراحی سلف خود Pixel 6a فاصله نمی گیرد. علاوه بر این، گفته می‌شود که پیکسل 7a دارای ابعادی مشابه پیکسل 6a است.

رندرهای پیکسل 7a توسط Smartprix و با همکاری استیو اچ مک‌فلای (@OnLeaks)، منبع خبر فاش شد. این دوربین با یک جزیره مستطیلی شکل در پشت، شبیه به سری پیکسل 7 به تصویر کشیده شده است. دو سنسور دوربین عقب ظاهراً نزدیک به هم قرار گرفته اند و فلاش LED کمی دورتر قرار گرفته است.

در جلو، این گوشی هوشمند گوگل با حاشیه های باریک با چانه کمی ضخیم به تصویر کشیده شده است. به نظر می رسد یک بریدگی سوراخ سوراخ در مرکز برای دوربین جلو وجود دارد. دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور ظاهراً در ستون سمت راست آن قرار دارند، در حالی که سینی سیم کارت در سمت چپ قرار دارد.

گفته می شود که این گوشی هوشمند گوگل دارای یک پورت USB Type-C در سمت پایین به همراه یک مشبک بلندگو است. به نظر می‌رسد که جک 3.5 میلی‌متری پس از کنار گذاشته شدن در پیکسل 6a، بازنمی‌گردد. گفته می شود پیکسل 7a دارای ابعاد 152.4×72.9×9.0 میلی متر – ضخامت 10.1 میلی متر با برآمدگی دوربین عقب است. در مقایسه، پیکسل 6a دارای ابعاد 152.2×71.8×8.9 میلی متر است. انتظار می رود که در رنگ های سفید و خاکستری تیره عرضه شود.

طبق گزارش اخیر، پیکسل 7a ممکن است دارای صفحه نمایش OLED 90 هرتزی 1080p باشد که ظاهراً توسط سامسونگ ارائه خواهد شد. این دوربین می‌تواند دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی باشد که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی می‌شود. گوگل ممکن است Tensor G2 SoC خود را با تراشه Qualcomm برای اتصال Wi-Fi و بلوتوث در Pixel 7a جفت کند. این گوشی ممکن است از شارژ بی سیم 5 واتی نیز پشتیبانی کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

پس از ناآرامی های کارخانه چین، محموله های آیفون 14 پرو ممکن است 20 میلیون واحد کاهش یابد، کمتر از برآوردهای بازار

ویدیوی برگزیده روز

iPad (نسل دهم): آیا ارزش ارتقا را دارد؟





منبع