سانتاندر انگلستان برای محافظت از مشتریان، نقل و انتقالات رمزنگاری به صرافی ها را محدود می کند

به‌روزرسانی Santander UK فاش می‌کند: «ما تغییرات بیشتری برای محدود کردن یا جلوگیری از پرداخت‌ها به صرافی‌های کریپتو در آینده ایجاد خواهیم کرد، اگرچه همیشه قبل از انجام این تغییرات به شما اطلاع خواهیم داد.

علی‌رغم هشدار بانک، کسب‌وکارهای مرتبط با سانتاندر تلاش زیادی برای توکن‌سازی، توکن‌های کالا و خدمات ارزهای دیجیتال در برزیل انجام می‌دهند. این غول بانکی اسپانیایی همچنین یک صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) در اسپانیا ایجاد کرده است.

سانتاندر انگلستان، شعبه بریتانیایی غول مالی اسپانیایی، به‌روزرسانی جدیدی در مورد ارزهای دیجیتال منتشر کرده است و هشدار می‌دهد که سرمایه‌گذاری در چنین ابزارهای مالی می‌تواند «خطر بالایی» باشد. این بانک خاطرنشان می کند که اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) به مردم در مورد چنین خطراتی هشدار داده است و این موسسه مالی می خواهد هر کاری که می تواند برای “حفاظت” از مشتریان انجام دهد. “[Santander UK feels] این بانک توضیح می‌دهد که محدود کردن پرداخت‌ها به صرافی‌های ارز دیجیتال بهترین راه برای اطمینان از ایمن ماندن پول شما است.

طبق گزارش رویترز، این شعبه اساساً محدودیت 1000 پوندی (تقریباً 91720 روپیه) را برای تراکنش‌های ارزهای دیجیتال برای مشتریان اعلام می‌کند. این بانک همچنین گفت که مشتریان محدود به انجام تراکنش‌های رمزنگاری به ارزش 3000 پوند (تقریباً 2.75 لک) در یک دوره 30 روزه خواهند بود.

این محدودیت ها برای مشتریانی اعمال می شود که از حساب های بانکی خود به صرافی ها سپرده گذاری می کنند. به این ترتیب، مشتریان همچنان می توانند از پلتفرم های صرافی به حساب های بانکی سانتاندر خود برداشت کنند. این بانک همچنین اعلام کرد که تغییرات بیشتری در این محدودیت ها ایجاد خواهد کرد و همچنین اضافه کرد که می تواند سپرده گذاری به صرافی های رمزنگاری را به طور کلی ممنوع کند.

این بانک همچنین بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم تجارت جهانی، Binance را در به روز رسانی برجسته می کند. سانتاندر انگلستان برای معامله با Binance محدودیت های خاصی دارد. Santander UK می گوید: «ما به توقف پرداخت ها به Binance ادامه خواهیم داد. این بانک همچنین یک هشدار FCA نوشته شده در مورد Binance را به اشتراک می گذارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با این حال، سانتاندر انگلستان باید تحت قوانین مالی بریتانیا عمل کند و سایر مشاغل مرتبط با سانتاندر به طور متفاوتی حرکت می کنند. اعلان ارسال شده در پورتال وب بانک می گوید که مشتریان همچنان می توانند از صرافی های رمزنگاری به حساب های خود پرداخت کنند، اما اشاره می کند که تغییرات بیشتری ممکن است در آینده رخ دهد.