سریال ODI هند و نیوزلند در 18 ژانویه آغاز می شود: چگونه تماشا کنیم


سری ODI هند و نیوزلند از 18 ژانویه آغاز می شود و قرار است سه مسابقه بین دو تیم برگزار شود. این مجموعه در هند در سه مکان برگزار می‌شود و مسابقات برای روزهای 18، 21 و 24 ژانویه برنامه‌ریزی شده است. و همچنین از طریق پخش آنلاین. هند اخیراً در سری 3 بازی ODI مقابل سریلانکا پیروز شد و به دنبال تقویت حرکت خود در سری بازی های خانگی مقابل نیوزلند است.

هند و نیوزلند سری ODI: جزئیات مسابقه

مجموعه سه مسابقه ای ODI در 18 ژانویه در حیدرآباد، 21 ژانویه در رایپور و 24 ژانویه در ایندور برگزار می شود. هر سه بازی قرار است از ساعت 13:30 در روزهای بازی آغاز شود و به صورت شبانه روزی برگزار می شود.

سری ODI هند در مقابل نیوزلند: کجا تماشا کنیم

همانطور که معمولاً در مورد مسابقات بین‌المللی کریکت در هند انجام می‌شود، سری ODI سه مسابقه‌ای هم از طریق سرویس‌های کابلی و DTH سنتی و هم به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود. شبکه Star Sports مسابقات را در کانال های خود برای رسانه سابق پخش خواهد کرد، در حالی که Disney+ Hotstar مسابقات کریکت را به صورت آنلاین پخش زنده خواهد کرد.

بینندگان می توانند از طریق حساب های پریمیوم Disney+ Hotstar یا از طریق برنامه های مختلف سرویس پخش جریانی در سیستم عامل های مختلف یا از طریق وب سایت وارد شوند تا پخش زنده را مشاهده کنند. هر سه مسابقه برای تماشا در دسترس خواهند بود، با پخش / پخش زنده مسابقات واقعی انتظار می رود از ساعت 13:30 شروع شود.

Disney+ Hotstar حقوق پخش تمام مسابقات کریکت ICC و رویدادهایی را که در هند در یک معامله پرسود در سال 2022 برگزار می شود، به دست آورد که انتظار می رود تا پایان سال 2027 ادامه داشته باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

اپل عرضه هدست واقعیت ترکیبی را به تعویق انداخت تا برچسب قیمت ارزان‌تری داشته باشد: گزارش‌ها

ویدیوی برگزیده روز

بررسی iQoo 11: The Game Changer





منبع