سیسکو تخمین سود را به عنوان پیش بینی فروش مثبت نشان می دهد که کمبودهای زنجیره تامین را کاهش می دهد.

پس از کاهش حاشیه سود ناخالص در سه ماهه آوریل تا ژوئن به 61.3 درصد از 63.6 درصد، مدیرعامل رابینز گفت که هزینه های بالاتر در کوتاه مدت ادامه خواهد داشت.

چاک رابینز، مدیر اجرایی سیسکو در پستی گفت: «پس از یک آوریل چالش برانگیز به دلیل تعطیلی های مرتبط با کووید در شانگهای… محدودیت های عرضه کلی در نیمه پایانی سه ماهه چهارم اندکی کاهش یافت و تا آغاز سه ماهه اول ادامه یافت. تماس با درآمد

سیسکو پیش بینی مثبتی را برای فروش سه ماهه اول ارائه کرد زیرا بهبود COVID-19 در چین کمبودهای زنجیره تامین را کاهش می دهد و به آن کمک می کند تا تقاضا برای سخت افزار شبکه را برآورده کند و سهام این شرکت را در معاملات طولانی مدت 5 درصد افزایش دهد. نتایج اعلام شده در روز چهارشنبه نشان می دهد سازندگان تجهیزات شبکه شروع به غلبه بر مشکل قطعاتی کرده اند که آنها را از احیای هزینه های زیرساخت دیجیتالی پس از همه گیری باز داشته است.

طبق داده‌های Refinitiv IBES، این شرکت بزرگ شبکه انتظار دارد درآمد سه‌ماهه جاری بین 2 تا 4 درصد افزایش یابد، در حالی که تحلیلگران پیش‌بینی کردند که این درآمد ثابت باقی بماند. پیش‌بینی می‌شود درآمد سالانه ۴ درصد به ۶ درصد افزایش یابد.

© تامسون رویترز 2022




منبع

این در پیش بینی سود تعدیل شده سه ماهه اول 82 (65.40 روپیه) تا 84 سنت (66.99 روپیه) که نقطه میانی آن کمتر از برآوردهای 84 سنت بود، منعکس شد.

سود تعدیل شده سه ماهه چهارم 83 سنت (66.20 روپیه) به ازای هر سهم بود که یک سنت بالاتر از برآوردها بود. درآمد به 13.1 میلیارد دلار (تقریبا 104500 کرور) رسید که از انتظار 12.73 میلیارد دلار (تقریباً 101500 کرور) فراتر رفت.

Chaim Siegel، تحلیلگر Elazar Advisors، گفت: “راهنما به اندازه کافی خوب بود، زیرا آنها شروع به استفاده از اعداد قوی تر از سال قبل کردند. بنابراین راهنمای سال و سه ماهه شرکت به عنوان نشانه ای از اطمینان تلقی می شود.”

با این حال، افزایش هزینه‌ها باعث نگرانی سازنده روترها، سوئیچ‌ها و ابزارهای ارتباطی می‌شود، زیرا هزینه‌های بیشتری را برای حمل و نقل و تدارکات هزینه می‌کند تا از تامین پایدار قطعات اطمینان حاصل شود.