شازم! تریلر جدید Fury of the Gods: Zachary Levi در نظر دارد از ابرقدرت های خود دست بکشد

شازم! Fury of the Gods در 17 مارس در سینماهای سراسر جهان اکران می شود.

بازیگران تنها یک تغییر را می بینند – گریس فولتون در نقش مری برومفیلد/مری مارول بازمی گردد، البته این بار او هم نقش خواهر آکادمیک و هم در نقش ابرقهرمان بزرگسال را بازی می کند. پیش از این، نسخه دوم، قدیمی تر توسط میشل براث به تصویر کشیده شده بود. مطمئن نیستم که فیلم چگونه جنبه هویت مخفی چیزها را مدیریت خواهد کرد. امیدوارم بدون عینک

تریلر فیلم Shazam! Fury of the Gods با صداپیشگی شروع می شود، زیرا کالیپسو (لوسی لیو)، دختر دوم اطلس، دانه ای را در وسط یک استادیوم بیسبال می کارد. این دانه درختی غول‌پیکر را به دنیا می‌آورد که ریشه‌ها و شاخه‌هایش به داخل شهر گسترش یافته و همه چیز را در مسیر خود نابود می‌کند. «ما در جنگ هستیم. ما همه چیز را نابود خواهیم کرد.» دختر بد نیت هسپرا (هلن میرن) به Shazam هشدار می دهد! (زاکاری لوی)، در یک غذاخوری محلی. قهرمانان این قلمرو هیچ کاری نمی توانند جلوی ما را بگیرند.” Shazam! تریلر 2 سپس تأیید می‌کند که «چند سال» از زمانی که بیلی باتسون جوان (Asher Angel) در فیلم اصلی 2019 قدرت‌های فوق‌العاده‌ای دریافت کرده است، می‌گذرد که سپس بین خواهر و برادرهای رضاعی او که خود را به عنوان محافظان واقعی شهر معرفی کرده‌اند، توزیع شد. .

شازم! تریلر هندی Fury of the Gods

شازم! تریلر تامیلی Fury of the Gods

شازم! تریلر تلوگو Fury of the Gods

Shazam! تریلر Fury of the Gods سپس به منطقه نمایشگاه می پردازد و مشخص می کند که چرا دختران اطلس تصمیم گرفته اند قهرمانان ما را شکار کنند. هسپرا توضیح می‌دهد: «بچه‌ها قدرت خدایان را دزدیدند، در حالی که فردریک فریمن، برادر ناتوان جسمی، فردریک فریمن (جک دیلن گریزر) را به عنوان گروگان گرفت. “شما آن را از هسته پدر ما جدا کردید.” سپس تریلر به مونتاژ سکانس‌های اکشن با Shazam تبدیل می‌شود! سوار شدن با سر به اژدهایی که کالیپسو سوار شده است – که اتفاقاً او آن را “خالیسی” می نامد. مرجع بازی تاج و تخت؟ Anthea راشل زگلر، دختر سوم اطلس، خیلی دیرتر در Shazam ظاهر می شود! 2 تریلر و در حال طلسم دیده می شود.

دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری، محصولی با کیفیت به حساب می‌آید، زیرا او قصد داشت آینده جدیدی را برای DCEU ترسیم کند، واضح است که Shazam! Fury of the Gods دیگر بلک آدام را در جمع نخواهد داشت. جیمز گان و پیتر سافران، روسای استودیوهای جدید دی سی، تصمیم به مخالفت گرفتند آدم سیاه عاقبت، که اساساً ارتباط متقابل جهان را که دواین جانسون ستاره برنامه ریزی کرده بود، لغو می کند.

برومفیلد می‌گوید: «نمی‌دانم چگونه با چنین قدرت‌هایی مبارزه می‌کنیم، در حالی که کل شهر در یک سپر آبی و گنبدی مانند پوشیده شده است. در این مرحله، Shazam! تریلر Fury of the Gods شرط بندی بزرگی را ارائه می دهد که بتسون می خواهد قدرت هایش را از بین ببرند، به امید نجات شهر و برادر رضاعی محبوبش. جادوگر (جیمون هونسو) می‌گوید: «من هزاران سال را صرف جستجوی یک قهرمان شایسته کردم. “شما دقیقا می دانید چه کاری باید انجام شود.” تریلر با چند عکس از رویارویی نهایی که Shazam را می بیند به پایان می رسد! مبارزه با اژدهای فوق الذکر، در حالی که گروهی از تک شاخ ها و دیگر موجودات افسانه ای شهر را تصرف می کنند. همانطور که قبلاً گفتم، این فیلم بیش از حد پر شده است و تقریباً کل فیلم را به نمایش می گذارد.

شازم! بازی Fury of the Gods به تازگی تریلر جدیدی منتشر کرده است. پس از نمایش کوتاهی در کامیک کان سال گذشته سن دیگو، برادران وارنر فیلم جدیدی را منتشر کرده است که ضربات داستانی مهمی را ارائه می دهد – بسیاری از آنها – که به نوعی می تواند پایان یا آغاز فصل بعدی را نشان دهد. DC Extended Universe (DCEU). این تریلر که به زبان‌های انگلیسی، هندی، تامیل و تلوگو در دسترس است، احساس می‌کند بیش از حد پر شده است. این دنباله که در ابتدا قرار بود در آوریل 2022 اکران شود، به دلیل همه‌گیری کووید-19 با تاخیرهای متعددی مواجه شد و در نهایت تاریخ 17 مارس 2023 تعیین شد. البته دیوید اف سندبرگ برای کارگردانی بازگشته است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع