لینکدین پیوندهای قابل کلیک، الگوها و چرخ فلک های جدید را برای سازندگان اعلام می کند

لینکدین همچنین در حال اضافه کردن ویژگی Templates است که به سازندگان اجازه می‌دهد پس‌زمینه‌ها و فونت‌های سفارشی‌شده را به پست‌های متنی خود اضافه کنند تا توجه مخاطب را به خود جلب کنند. با رفتن به پست در تلفن همراه و سپس ضربه زدن روی Use a template، می توان به الگوها دسترسی داشت. علاوه بر پس‌زمینه‌ها و فونت‌ها، کاربران همچنین می‌توانند یک پیوند قابل کلیک روی قالب‌ها اضافه کنند.

چرخ فلک ها قالب محتوای جدیدی هستند که به کاربران لینکدین امکان ترکیب تصاویر و ویدیوها را می دهد. در قالبی قابل کشیدن ظاهر خواهد شد. مشخص شده است که ویژگی Carousels در ماه های آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد.

لینکدین روز پنجشنبه ویژگی‌های جدیدی را اعلام کرد که به سازندگان اجازه می‌دهد به راحتی محتوای بصری جذابی را در این پلتفرم ایجاد و به اشتراک بگذارند. با آخرین به روز رسانی، شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت به کاربران این امکان را می دهد که یک پیوند قابل کلیک را مستقیماً روی تصاویر و ویدیوها اضافه کنند. کاربران لینکدین همچنین گزینه‌های قالب جدیدی برای پست‌های متنی با گزینه‌های قالب‌بندی و پس‌زمینه متعدد دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، لینکدین در حال عرضه Carousels است، یک قالب محتوای جدید که به کاربران امکان می‌دهد چندین تصویر یا کلیپ ویدیویی را برای افزودن به یک پست انتخاب کنند.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

ادمین های گروه واتس اپ به زودی می توانند شرکت کنندگان جدید در اندروید را تایید یا رد کنند: گزارش





منبع

لینکدین تایید کرد که قابلیت‌ها و قالب‌های پیوند قابل کلیک جدید طی هفته‌های آینده در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. از سوی دیگر، Carousels در حال حاضر برای سازندگان عرضه می شود.


شبکه اجتماعی حرفه ای متعلق به مایکروسافت روز پنجشنبه از طریق یک پست وبلاگی از ورود ویژگی های جدید خبر داد. همانطور که گفته شد، اکنون لینکدین به کاربران اجازه می دهد تا لینک های خارجی را به تصاویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در پست ها اضافه کنند. با این حرکت، سازندگان می توانند مخاطبان را از صفحه لینکدین یا نمایه شخصی کسب و کار خود به وب سایت، خبرنامه یا سایر منابع هدایت کنند. این کار را می توان با ضربه زدن روی نماد افزودن پیوند پس از ایجاد یک پست جدید در تلفن همراه با تصویر یا ویدیو انجام داد. این وبلاگ همچنین شامل نمونه ای از ویژگی به اشتراک گذاشته شده توسط Jake Poses، مدیر سازنده در LinkedIn است.