ماموریت مجنو، با بازی سیدارث مالهوترا، امروز در نتفلیکس منتشر می شود: جزئیات


Mission Majnu، اولین نسخه اصلی از نتفلیکس هند در سال 2023، امروز، 20 ژانویه، در سرویس پخش جهانی منتشر می شود. انتظار می‌رود این فیلم مهیج جاسوسی با بازی سیدهارت مالهوترا و راشمیکا ماندانا در ساعت 12:30 شب در نتفلیکس منتشر شود و برای پخش یا دانلود و تماشا از طریق برنامه نتفلیکس در دستگاه‌های سازگار یا از طریق مرورگر وب در دسترس خواهد بود. این فیلم که ادعا می کند از وقایع واقعی الهام گرفته شده است، در دهه 1970 می گذرد و مالهوترا را در نقش یک عامل RAW (بال تحقیق و تحلیل) نشان می دهد که برای جمع آوری اطلاعات در مورد برنامه تسلیحات هسته ای این کشور به طور عمیق در پاکستان مخفیانه می رود.

در فیلم آینده نیز پارمت ستی در نقش رامشوار نات کائو، جاسوس هندی واقعی، که اولین رئیس RAW از زمان تأسیس آن در سال 1968 تا 1977 بود، بازی می‌کند. دیگر بازیگران عبارتند از Ashwath Bhatt، Kumud Mishra و Zakir Husain در فیلم نقش های فرعی، در حالی که فیلم توسط شانتانو باغچی کارگردانی می شود که اولین کارگردانی خود را با فیلم Mission Majnu انجام می دهد.

بسته به طرح Netflix که در آن مشترک هستید، بینندگان می توانند Mission Majnu را با وضوح حداکثر Ultra-HD و فرمت Dolby Vision در دستگاه های پشتیبانی شده تماشا کنند. برنامه های نتفلیکس از روپیه شروع می شود. 149 در ماه برای طرح فقط تلفن همراه در هند و تا Rs. 649 در ماه برای طرح ممتاز که امکان دسترسی به محتوای Ultra-HD و HDR را در حداکثر چهار صفحه نمایش به طور همزمان فراهم می کند.

به غیر از Mission Majnu، نتفلیکس همچنین تعداد انگشت شماری از نسخه های بزرگ دیگر را برای امروز آماده کرده است، از جمله سریال های اسرائیلی Fauda فصل 4، Bling Empire: New York، و فیلم کره ای Jung_E. نتفلیکس به طور جداگانه اعلام کرد که یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل قدیمی رید هستینگز از این نقش کناره گیری می کند و در آینده رئیس اجرایی خواهد بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

مأموریت مجنو

  • تاریخ انتشار 20 ژانویه 2023
  • زبان هندی
  • ژانر. دسته اکشن، درام
  • قالب

    راشمیکا ماندانا، سیذارت مالهوترا، کومود میشرا، شریب هاشمی، پارمت ستی، اولاد حسین ایشان، میر سرور، رخ نبیل، زاخاری تابوت، کرتیک سریواستاوا، شریک خان، سانی یاداو، مهد طالب، نیل ویشال میشرا، آریان مهرمید بیکرم ملاتی، آنایا کاشیاپ، دی جی ویروس

  • کارگردان

    شانتانو باغچی

  • تهیه کننده

    رونی اسکرووالا، آمار بوتالا، گاریما مهتا

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

سیستم عامل بومی موبایل BharOS بدون برنامه پیش‌فرض، به‌روزرسانی‌های خودکار اعلام شد: همه جزئیات


رید هستینگز، بنیانگذار نتفلیکس از سمت مدیرعاملی کناره گیری کرد، سرویس استریم در سه ماهه چهارم 2022 بیش از 7 میلیون مشترک اضافه کرد.

ویدیوی برگزیده روز

بررسی Redmi Note 12 Pro+





منبع