مترو بنگالورو سرویس بلیط QR را در واتس اپ برای مسافران راه اندازی کرد

واتس‌اپ و بنگلور مترو ریل شرکت محدود (BMRCL) روز دوشنبه اعلام کردند که برای راه‌اندازی سرویس فروش بلیط QR مبتنی بر ربات چت واتس‌اپ Namma Metro همکاری می‌کنند.

در اوایل سال جاری، Mumbai Metro One Private Limited (MMOPL) که خدمات مترو را در مسیر Versova-Andheri-Ghatkopar در شهر اجرا می کند، یک تسهیلات “بلیت الکترونیکی در واتس اپ” راه اندازی کرد.

BMRCL ادعا کرد که این اولین سرویس حمل و نقل در سراسر جهان است که بلیط QR را در واتس اپ فعال می کند.

چت بات با پرداخت‌های مبتنی بر رابط پرداخت‌های یکپارچه (UPI) در واتس‌اپ ادغام شده است و به مسافران «Namma Metro» این امکان را می‌دهد تا بلیط‌ها را خریداری کنند و کارت سفر خود را مستقیماً در واتس‌اپ شارژ کنند.

در انتشاری ادعا کرد: Metro One بمبئی اولین MRTS (سیستم حمل و نقل سریع انبوه) در جهان است که بلیت الکترونیکی را در واتس اپ ارائه می دهد.

برای استفاده از این سرویس، مسافران باید به سادگی «سلام» را به شماره 9181055 56677 +9181055 WhatsApp رسمی BMRCL ارسال کنند و از میان گزینه‌های مختلف مانند شارژ مجدد کارت مسافرتی مترو و خرید بلیط تک سفر با استفاده از پرداخت در واتس‌اپ انتخاب کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

به گفته این سازمان، این افزونه «بلیت Paper QR» است که در حال حاضر از طریق باجه‌های بلیط در دسترس است. برای استفاده از این تسهیلات، مسافران باید پیام «سلام» را به شماره 9670008889 ارسال کنند.

“فرایند پرداخت یک تجربه یکپارچه است که به کاربران امکان پرداخت بدون خروج از رابط چت واتس اپ را می دهد. پس از انتخاب جزئیات سفر، به کاربران این امکان داده می شود تا با استفاده از پرداخت در واتس اپ با احراز هویت تراکنش با استفاده از پین UPI خود، پرداخت کنند. BMRCL گفت.

این شرکت گفت ربات چت واتس اپ آن به زبان های انگلیسی و کانادایی برای همه مسافران «Namma Metro» در دسترس است.

وی گفت که رابط کاربری تجربه کاربر را آسان و تعاملی می کند و اضافه می کند که مسافران می توانند حمل و نقل خود را در حین حرکت برنامه ریزی کنند و بدون ترک چت واتس اپ پرداخت کنند.