مدیر عامل OnePlus می گوید: خریداران OnePlus 12R می توانند تا 16 مارس به دنبال بازپرداخت کامل باشند.

این شرکت روز جمعه اعلام کرد، خریداران OnePlus 12R که پیکربندی حافظه بالاتر این گوشی را خریداری کرده‌اند، واجد شرایط درخواست بازپرداخت کامل تا اواسط مارس هستند. این شرکت به اشتباه گوشی هوشمند اخیراً راه اندازی شده را با حافظه UFS 4.0 به جای UFS 3.1 – همان گزینه ذخیره سازی پایه – فهرست کرده است. OnePlus 12R که در کنار گوشی پرچمدار OnePlus 12 عرضه شد، از چیپست Snapdragon 8 Gen 2 به همراه 16 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

رئیس و کیندر لیو، رئیس و مدیر اجرایی OnePlus، با اضافه کردن توضیحات قبلی خود در مورد وضعیت ارسال شده به انجمن OnePlus در اوایل این هفته، روز جمعه اظهار داشتند که مشتریانی که نوع حافظه 256 گیگابایتی OnePlus 12R را خریداری کرده‌اند می‌توانند تا 16 مارس بازپرداخت کنند. لیو همچنین گفت که تیم های خدمات مشتری این شرکت “به طور کامل” در مورد وضعیت مطلع شده اند.

بازپرداخت oneplus 12r kinder liu oneplus 12r بازپرداخت

توضیح Kinder Liu در انجمن آنلاین شرکت
اعتبار عکس: اسکرین شات/ انجمن OnePlus

طبق پست لیو، خریداران باید با خدمات مشتریان OnePlus تماس بگیرند تا در مورد مشکل سیستم فایل بحث کنند و به دنبال بازپرداخت وجه باشند. این بدان معناست که خریدارانی که OnePlus 12R را خریداری کرده‌اند، می‌توانند گوشی خود را در دوره بازپرداخت یک ماهه که در تاریخ 16 مارس به پایان می‌رسد، بازگردانند.

OnePlus 12R که ماه گذشته در هند و بازارهای جهانی عرضه شد، دارای سیستم عامل اندروید 14 OxygenOS 14 است و دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی LTPO 4.0 AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و محافظ Gorilla Glass Victus 2 است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام در کنار 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می برد.

برای عکس ها و فیلم ها، OnePlus 12R به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX890، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است. همچنین دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو است. این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی SuperVOOC دارد.

منبع