مرسدس بنز سه خودروی برقی را در سال 2022 عرضه می‌کند و قصد دارد بخش خودروهای لوکس هندی را جذب کند: گزارش

مارتین شونک، رئیس این شرکت به رویترز گفت: مرسدس بنز همچنین 140 ایستگاه شارژ در سراسر کشور با شارژ سریع که ادعا می‌شود باتری را تا 80 درصد در 40 دقیقه شارژ می‌کند، راه‌اندازی خواهد کرد و اضافه کرد که این شرکت می‌تواند در صورت فروش، تولید باتری‌های EV در کشور را در نظر بگیرد. به “هزاران” افزایش یافت.

بر اساس گزارش رویترز، این خودروساز مستقر در اشتوتگارت قصد دارد فروش خودروهای برقی خود را در هند به 25 درصد افزایش دهد. طبق این گزارش، مرسدس بنز در نظر دارد سه مدل جدید EV را در سال جاری در کشور عرضه کند که با نسخه الکتریکی AMG EQS 53 جدید خود و سدان کلاس S EQS آغاز می شود. در حالی که اولی وارد می شود، دومی در کشور مونتاژ می شود، در این گزارش آمده است که فرم یک شرکت حمل و نقل نیز وارد می کند.

طبق گزارش ها، مرسدس بنز قرار است سه مدل جدید خودروی الکتریکی (EV) را در سال جاری در کشور عرضه کند، زیرا این شرکت قصد دارد بخش خودروهای برقی لوکس را تصاحب کند. این شرکت همچنین برنامه‌هایی برای راه‌اندازی شبکه‌ای از ایستگاه‌های شارژ سریع برای خودروهای الکتریکی در سراسر کشور دارد و می‌خواهد اولین کسی باشد که یک خودروی الکتریکی لوکس را در هند مونتاژ می‌کند. این شرکت آماده است تا از رقیب تسلا استفاده کند، مدیر عامل آن، ایلان ماسک، در حال حاضر با دولت بر سر مالیات های بالای واردات خودروهایش اختلاف نظر دارد.

مرسدس بنز AMG EQS 53 گران‌ترین خودروی برقی هند با قیمت روپیه است. 2.45 کرور، و طبق گزارش، برد 580 کیلومتر در هر شارژ را ارائه می دهد. با این حال، خودروی برقی مونتاژ شده محلی این شرکت به لطف مالیات 5 درصدی بر خودروهای برقی ساخت کشور، می تواند با قیمت کمتری عرضه شود.

تسلا که برنامه های خود را برای عرضه خودروهای برقی خود در کشور به دلیل بن بست ایلان ماسک با دولت بر سر مالیات 100 درصدی خودروهای برقی وارداتی متوقف کرده است، ممکن است راه طولانی برای رسیدن به مرسدس بنز در پیش داشته باشد. گزارش.




منبع