مشتریان بایننس استرالیا در حال فروش بیت کوین با تخفیف به صرافی های کریپتو رقیب هستند

بایننس در حال مبارزه با کت و شلوارها و تحقیقات نظارتی در سراسر جهان بوده است. این شرکت در ماه آوریل گفت که کسب و کار مشتقات استرالیایی خود را پس از صرف نظر از مجوز خدمات مالی در بحبوحه تحقیقات نظارتی در مورد عملیات خود، تعطیل خواهد کرد.

بیت کوین در خارج از استرالیا 27790 دلار (تقریباً 23 میلیون روپیه) قیمت گذاری شد.

قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان، بیت کوین، در بایننس استرالیا حدود 34000 AUD (23062.20 دلار یا تقریباً 18.3 لک) بود، در حالی که در BTC Markets، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در استرالیا، 43000 دلار استرالیا بود.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بایننس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما سخت کار می‌کنیم تا یک ارائه‌دهنده جایگزین برای ادامه ارائه سپرده‌ها و برداشت‌های AUD به کاربرانمان پیدا کنیم.

صرافی بایننس در توییتی گفته است: «متاسفانه، راهنمایی‌های جدید مربوط به استیبل کوین‌ها و محدودیت‌های سرمایه‌گذار ارائه‌شده به صرافی‌های کریپتو باعث می‌شود که در حال حاضر بازار کانادا دیگر برای بایننس قابل دوام نباشد».

بایننس بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

قیمت بیت کوین در بازوی استرالیایی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، تقریباً 9000 دلار استرالیا (تقریباً 4.8 میلیون روپیه) کمتر از قیمت‌های صرافی‌های رقیب در روز سه‌شنبه بود، این نشان می‌دهد که مشتریان به دنبال خروج سریع از موقعیت خود هستند.

بایننس در رسانه های اجتماعی گفته بود که کاربران نمی توانند با انتقال بانکی به دلار استرالیا سپرده گذاری کنند.

(1 دلار = 1.4743 دلار استرالیا)

در اوایل این ماه، واحد Binance اعلام کرد که برخی از مشتریان در استرالیا نمی توانند پس از قطع خدمات توسط یک ارائه دهنده خدمات شخص ثالث، پول واریز یا برداشت کنند.

بایننس نیز در اوایل ماه جاری، چند هفته پس از اینکه این کشور مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های جدید را برای مبادلات ارزهای دیجیتال از جمله محدودیت‌های سرمایه‌گذار و ثبت‌نام اجباری صادر کرد، از کانادا خارج شد.