نخست وزیر نارندرا مودی از شهروندان می خواهد قبل از به اشتراک گذاری اخبار جعلی در رسانه های اجتماعی حقایق را بررسی کنند.

بر اساس بیانیه دفتر نخست وزیری (PMO)، چینتان شیویر وزیران کشور تلاشی برای ارائه یک چشم انداز ملی برای تدوین سیاست در مورد موضوعات مرتبط با امنیت داخلی است. شیویر، در روح فدرالیسم تعاونی، هم افزایی بیشتری را در برنامه ریزی و هماهنگی بین سهامداران مختلف در سطح مرکز و ایالت به ارمغان خواهد آورد.

شیویر در مورد موضوعاتی مانند نوسازی نیروهای پلیس، مدیریت جرایم سایبری، افزایش استفاده از فناوری اطلاعات در سیستم عدالت کیفری، مدیریت مرزهای زمینی، امنیت ساحلی، ایمنی زنان، قاچاق مواد مخدر و غیره بحث خواهد کرد.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

او گفت که 25 سال آینده برای ایجاد “امریت پدی” خواهد بود. این «امریت پیدی» با تلفیق قطعنامه‌های «پانچ پران» ایجاد می‌شود – ایجاد یک هند توسعه‌یافته، آزادی از هر طرز فکر استعماری، غرور در میراث، وحدت و مهم‌تر از همه، وظیفه شهروندی.

نخست وزیر گفت که هماهنگی بین آژانس های همه ایالت ها و بین آژانس های مرکزی و ایالتی ضروری است.

وی گفت: “امروز ماهیت جرایم در حال تغییر است. ما باید فناوری های عصر جدید را درک کنیم. ما وارد عصر 5G شده ایم. بنابراین باید هوشیارتر باشیم.”

وی افزود که یک تک خبر جعلی قابلیت تبدیل گلوله برفی را به موضوع نگرانی ملی دارد.

نخست وزیر گفت چینتان شیویر از وزرای کشور در سوراجکند نمونه عالی فدرالیسم تعاونی است. او گفت که کشورها می توانند از یکدیگر بیاموزند، از یکدیگر الهام بگیرند و برای بهبود کشور با یکدیگر همکاری کنند.

نخست وزیر در جریان مسئله رزرو گفت، کشور به دلیل اخبار جعلی با ضرر مواجه شد. او گفت که مردم باید قبل از فوروارد کردن هر پیامی در شبکه های اجتماعی 10 بار فکر کنند.

وی بر لزوم آموزش مردم در مورد تجزیه و تحلیل و تأیید اطلاعات قبل از ارسال آن در شبکه های اجتماعی تأکید کرد.

نخست وزیر گفت: “بررسی واقعیت اخبار جعلی ضروری است. فناوری نقش بزرگی در این امر ایفا می کند. مردم باید از مکانیسم هایی برای تایید پیام ها قبل از ارسال آنها آگاه شوند.”

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

نخست وزیر نارندرا مودی روز جمعه با تاکید بر لزوم ایجاد آگاهی در برابر اخبار جعلی گفت که رسانه های اجتماعی را نمی توان دست کم گرفت و یک قطعه کوچک از اخبار جعلی تولید شده توسط آن می تواند هرج و مرج ایجاد کند. نخست وزیر از مردم خواست قبل از به اشتراک گذاشتن پیام در رسانه های اجتماعی حقایق را بررسی کنند.

چینتان شیویر دو روزه در سوراجکوند، هاریانا برگزار می شود.

با استفاده از فناوری 5G، PM گفت که بهبود چند برابری در فناوری تشخیص چهره، فناوری تشخیص خودکار شماره پلاک، فناوری پهپاد و دوربین مدار بسته ایجاد خواهد شد.

او همچنین گفت که نباید رسانه های اجتماعی را به منبع اطلاعات محدود کرد.

او گفت که مردم باید از مکانیسم‌های مختلفی که اکنون در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای تأیید پیام‌ها قبل از ارسال آن‌ها در دسترس است، آگاه شوند.

“با پیشرفت فناوری 5G، آگاهی به همان اندازه مهم است. باید اطمینان حاصل شود که سیستم نظم و قانون هند هوشمند می شود. فناوری نه تنها به پیشگیری از جرایم کمک می کند، بلکه در تحقیقات جرم نیز کمک می کند. ما باید 10 قدم جلوتر باشیم. از دنیای جنایت.»

نخست وزیر مودی خطاب به “چینتان شیویر” در هاریانا از وزرای کشور ایالت ها از طریق ویدئو کنفرانس گفت: “برای امنیت و حقوق شهروندان قانونمند، اقدام سختگیرانه علیه نیروهای منفی مسئولیت ماست. یک قطعه کوچک از اخبار جعلی می تواند طوفانی در سراسر کشور به پا کنید. ما باید به مردم آموزش دهیم که قبل از ارسال هر چیزی فکر کنند، قبل از اینکه آن را باور کنند بررسی کنند.

نخست وزیر همچنین ضمن تاکید بر اهمیت داشتن سیستم نظم و قانون هوشمند همتراز با فناوری های پیشرفته، گفت: آژانس ها باید 10 گام جلوتر از دنیای جرم و جنایت باشند.

شیویر در مورد موضوعاتی مانند نوسازی نیروهای پلیس، مدیریت جرایم سایبری، افزایش استفاده از فناوری اطلاعات در سیستم عدالت کیفری، مدیریت مرزهای زمینی، امنیت ساحلی، ایمنی زنان، قاچاق مواد مخدر و غیره بحث خواهد کرد.

“برای ایمنی و حقوق شهروندان قانونمند، اقدام سختگیرانه علیه نیروهای منفی مسئولیت ماست… یک خبر جعلی کوچک می تواند طوفانی را در سراسر کشور به پا کند… ما باید به مردم آموزش دهیم که قبل از ارسال هر چیزی فکر کنند. نخست‌وزیر گفت و قبل از باور کردن، بررسی کنید.

او گفت که 25 سال آینده برای ایجاد “امریت پدی” خواهد بود. این «امریت پیدی» با تلفیق قطعنامه‌های «پانچ پران» ایجاد می‌شود – ایجاد یک هند توسعه‌یافته، آزادی از هر طرز فکر استعماری، غرور در میراث، وحدت و مهم‌تر از همه، وظیفه شهروندی.