کلاس نتفلیکس دانش آموزان ضعیف بورسیه را در مقابل نخبگان در یک دبیرستان انحصاری قرار می دهد: تریلر و تاریخ انتشار اعلام شد

Class، اقتباسی به زبان هندی از سریال اسپانیایی Elite، به تازگی یک تریلر و تاریخ انتشار دریافت کرده است. نتفلیکس تایید کرده است که این درام برای بزرگسالان که سوالاتی در مورد تفاوت طبقاتی و ثروت ایجاد می کند، در تاریخ 3 فوریه روی پلتفرم اکران خواهد شد. درست مانند نسخه اصلی، اقتباسی به کارگردانی آشیم اهلوالیا (بابا) سه کودک طبقه کارگر را در مقابل نخبگان قدرتمند قرار می دهد. از یک مدرسه معتبر بین المللی، با درام بعدی که زیر شکم تاریک ثروتمندان را آشکار می کند. در حال حاضر، هیچ خبری در مورد تعداد قسمت های Class وجود ندارد.

همه قسمت‌های Class در 3 فوریه در نتفلیکس پخش می‌شوند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

“شما فقط در اینجا به دردسر خواهید افتاد. مواظب اینجا باش، باشه؟» سوهانی (انجلی سیورامان) که دانشجویان جدیدالورود را دوست داشته است، با خیال راحت به دیرج هشدار می دهد. در سرتاسر تریلر Class، قهرمانان ما به‌عنوان هدف قلدری نشان داده می‌شوند، چه به دلیل عدم آگاهی از زبان انگلیسی، نحوه عملکردشان، یا صرفاً حضور در میان نخبگان. یکی از همکلاسی‌های سوهانی پس از گفتن به دایراج از سوهانی می‌خواهد که به جای دیگری برود و با او صحبت نکند، «چرا باید به هر گدا صدقه بدهی؟» سپس با بلرام پاتوال با نام مستعار بالی، یک بدنساز پرشور، که شرم ندارد پیراهن خود را برای تحت تاثیر قرار دادن دختران کلاس درآورد، آشنا می شویم. او می‌گوید: «من اهل هندی هستم، اما انگلیسی‌ام مانند قطار گلوله‌ای است. قابل درک است که بچه های دیگر حسادت می کنند.

اوایل این ماه، نتفلیکس همچنین ترکیب بازیگران Class را فاش کرد که شامل آیشا کانگا در نقش یاشیکا، چایان چوپرا در نقش دهروو، چینتان راچچ در نقش فاروق، موزس کول در نقش شاران، ناینا بهان در نقش کوئل و زین شاو در نقش ویر می‌شود. این سریال توسط یک تیم پنج نفره نوشته شده است – راجش دوراج (طلا)، کرسی خمباتا (کوروش بودن)، راگاو کاکار (فراز)، باسکار هازاریکا (روینینگ) و کاشیاپ کاپور.

تریلر Class با صدایی که احتمالاً توسط پلیس محلی پخش می‌شود، آغاز می‌شود، زیرا ما با تصاویر مبهم پلیس در حال بازرسی چیزی که به نظر جسد مرده است، برخورد می‌کنیم. صدا می‌گوید: «آیا قبلاً چنین چیزی در همپتون اتفاق افتاده است؟»، صدا می‌گوید که به سه کودک جدید مشکوک می‌شود که اخیراً به لطف یک بورس تحصیلی به مدرسه نخبگان پیوسته‌اند – دیرج (پیوش خطی)، بالی (کوایال سینگ) و صبا (مدیاما سگال) ). تریلر کلاس سپس برای نشان دادن مدرسه پر زرق و برق – مدرسه ای که با امکانات پیشرفته و مهمانی های منظم تزئین شده است، به گذشته می جهد، که برای این دانش آموزان جدید که از بخش های سردتر دهلی آمده اند، دیدنی معمولی نیست. دیرج این مدرسه را «بهترین و گران‌ترین» توصیف می‌کند که مملو از «بچه‌های لوس خانواده‌های عجیب و غریب» است.

سپس تریلر کلاس به سمت تاریک‌تر حرکت می‌کند و نیراج (غرفاته پیرزاده)، دوست دِیرج را که می‌خواهد او را تشویق کند تا از ثروتمندان دزدی کند، وارد صحنه می‌شود. پول سیاه به صورت غیرقانونی به دست می آید. به هر حال ما باید آنها را غارت کنیم. متأسفانه، همه چیز خراب می شود و سه دانشجوی جدید در نهایت مظنون اصلی یک قتل می شوند، بدون اینکه کسی به بی گناهی آنها اعتقاد داشته باشد، فقط به این دلیل که آنها از طبقه پایین تر هستند. دیرج در صداپیشگی می گوید: “کاش کسی بود که می توانست آنها را در بازی خودشان شکست دهد و به آنها نشان دهد که ما هم وجود داریم.” “ما از یک کلاس هستیم.”