گزارش: رندرهای لو رفته وان پلاس Nord CE 3 5G طراحی کاملاً جدیدی را پیشنهاد می کنند

طبق برخی رندرهای دقیق توسط 91Mobiles با همکاری tipster استیو همرستوفر، به نظر می رسد OnePlus Nord CE 3 5G رویکرد طراحی کاملا جدیدی در مقایسه با مدل های گذشته دارد. OnePlus Nord CE 3 5G قرار است جانشین OnePlus Nord CE 2 5G فعلی باشد که در فوریه امسال عرضه شد.

گفته می شود تنظیمات دوربین پشتی دارای دو سنسور 2 مگاپیکسلی به غیر از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است. گفته می شود دوربین سلفی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است. سایر جزئیات فاش شده قبلی به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی اشاره دارند. جزئیات فوق به طور رسمی توسط OnePlus اعلام نشده است، بنابراین به خوانندگان خود توصیه می کنیم که آنها را با کمی نمک مصرف کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

از نظر مشخصات، گزارش قبلی به این اسمارت فون اشاره می کند که دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 SoC با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس ال سی دی با نرخ رفرش 120 هرتز باشد و دارای حسگر اثرانگشت کناری باشد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی در نسخه‌های رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه شود.

پنل پشتی دارای پوششی براق با لوگوی OnePlus است که ما را به یاد گوشی هوشمند قدیمی OnePlus X می‌اندازد، که دارای طراحی باریک مشابه با یک دوربین پشتی تکی بود که همسطح با سطح پنل پشتی قرار داشت. مانند مدل قبلی هیچ «Slider هشدار» وجود ندارد، اما دکمه‌های صافی برای پاور و صدا در دو طرف وجود دارد که مشابه آنچه در OnePlus 10R 5G موجود است.

انتظار می‌رود OnePlus Nord CE 3 5G به‌زودی معرفی شود و رندرهای فاش شده جدید اکنون طراحی آن را نشان می‌دهند. OnePlus معمولاً تغییرات جزئی در طراحی گوشی‌های هوشمند خود ایجاد می‌کند و در طول سال‌ها اغلب به صیقل دادن زبان طراحی معمولی خود متوسل شده است که ظاهر و احساس منحصر به فرد OnePlus را به گوشی‌های هوشمند خود می‌دهد. با این حال، با OnePlus 10R 5G امسال، که رویکردی کاملاً متفاوت برای طراحی و مواد برای دستگاه برتر OnePlus داشت، همه چیز به شدت تغییر کرد. و اکنون، به نظر می رسد که OnePlus Nord CE 3 5G معرفی نشده می تواند گوشی هوشمند بعدی باشد که این مسیر را طی می کند.

رندرهای طراحی حاکی از آن است که وان پلاس ظاهر گرد سری CE را کنار گذاشته و ظاهری برش خورده با خطوط مستقیم، اضلاع صاف و گوشه های تیزتر دارد. در حالی که تنظیمات دوربین عقب آشنا به نظر می رسد، به نظر می رسد دو بریدگی دایره ای دوربین به جای قرار گرفتن در یک ماژول بیرون زده دوربین، مستقیماً بر روی پانل عقب نصب شده اند.