گزارش: Google Pay در حال ارائه Soundpod مشابه Paytm به تاجران در هند برای پرداخت‌های UPI است

قابل ذکر است، گوگل بلندگوهای جدید ساندپاد خود را به صورت رایگان برای بازرگانان انتخاب می کند. حتی به برخی از بازرگانان یک بازه زمانی مشخص داده شده است تا بلندگوها را در مکان های ثبت شده خود دریافت و راه اندازی کنند. در حال حاضر Paytm، PhonePe و BharatPe با چنین جعبه‌های صوتی عرضه می‌شوند که پرداخت‌های موفقیت‌آمیز را به زبان‌های مختلف از طریق صدا به بازرگانان اعلام می‌کنند. در حالی که PhonePe گزارش شده است که هزینه اجاره Rs را دریافت می کند. 49 در ماه، ساندپاد Paytm روپیه هزینه دارد. 125 در ماه، بسته به اندازه تاجر و تبلیغات آژانس.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

گزارش شده است که گوگل یک ساندپاد برای فروشندگان برای اپلیکیشن پرداخت UPI خود Google Pay در هند، مشابه Paytm و PhonePe معرفی کرده است. این دستگاه دارای یک بلندگوی داخلی و یک نمایشگر LCD است تا تاجران را در مورد پرداخت‌های موفق آگاه کند. از زبان های مختلف پشتیبانی می کند. این دستگاه در حال حاضر بدون هزینه اضافی در اختیار بازرگانان منتخب قرار گرفته است. در حال حاضر Paytm، PhonePe و BharatPe جعبه‌های صوتی ارائه می‌دهند که تأیید پرداخت موفقیت‌آمیز را به تاجران به زبان‌های مختلف از طریق صدا اعلام می‌کنند. حتی برخی از فروشگاه ها در حال حاضر دستگاه ها را به صورت رایگان دریافت می کنند.

علاوه بر این، ساندپاد گوگل از چندین زبان پشتیبانی می کند. با این حال، با پرداخت NFC برای روش‌های Tap-and-Pay کار نمی‌کند.

پاد صوتی جدید Google Pay همچنین دارای یک کد QR در جلو است که به شماره تلفن ثبت شده در بانک مالک کسب و کار مرتبط است. مشتریان می توانند کد QR را اسکن کرده و پرداخت های مبتنی بر UPI را انجام دهند. پس از انجام، دستگاه پرداخت موفق و مبلغ را اعلام می کند. در این گزارش آمده است که این پادهای صوتی توسط ToneTag با پشتیبانی آمازون ساخته می شوند.

طبق گزارش TechCrunch، Google Pay در حال ارائه جعبه صوتی خود در کشور است که فروشندگان را از پرداخت های موفق UPI آگاه می کند. این پورتال به نقل از یک منبع گفته است که گوگل از قبل توزیع دستگاه جدید را برای فروشندگان منتخب در سراسر شمال هند از جمله دهلی نو آغاز کرده است. Soundpod Google دارای یک بلندگوی داخلی است که پرداخت های موفق را اعلام می کند و یک صفحه نمایش LCD که مبلغ پرداخت، باتری، وضعیت شبکه و کنترل های دستی را نشان می دهد.