گواهینامه Oppo Find N2 Bags 3C که در ماه دسامبر در کنار Find N2 Flip عرضه می شود: گزارش

طبق گزارش‌های اخیر، Oppo Find N2 می‌تواند به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱، همراه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. گفته می شود این گوشی هوشمند تاشو دارای نمایشگری با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این می تواند به یک NPU تصویربرداری MariSilicon X مجهز شود. علاوه بر این، تنظیمات دوربین آن می تواند بهینه سازی هاسلبلاد را به رخ بکشد. انتظار می رود Oppo Find N2 با اندروید 13 با پوسته ColorOS 13 این شرکت در بالای صفحه اجرا شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این شرکت گوشی هوشمند تاشو Oppo Find N را در رویداد Inno Day 2021 که در دسامبر سال گذشته برگزار شد، معرفی کرد. اوپو هم داشت [unveiled] واحد پردازش عصبی تصویربرداری MariSilicon X (NPU) در این رویداد. اطلاعات دهنده اشاره می کند که این شرکت ممکن است فناوری تصویربرداری جدید را در رویداد Inno Day 2022 معرفی کند.

گفته می شود Oppo Find N2 به عنوان جانشین نسل اول محبوب Oppo Find N در حال کار است. اسکرین شات هایی که اخیراً از گوشی هوشمند تاشو ادعا شده به بیرون درز کرده است نشان می دهد که دارای شماره مدل PGU110 است. گفته می شود که این گوشی از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 1، همراه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. مدل Oppo PGU110 اکنون در سایت گواهی اجباری چین (3C) ظاهر شده است. علاوه بر این، یک مشاور برجسته پیشنهاد کرده است که Oppo Find N2 و Oppo Find N2 Flip تاشوی تاشو ممکن است در ماه دسامبر عرضه شوند.

Tipster Digital Chat Station در پست اخیر خود ادعا کرده است که Oppo Find N2 و Oppo Find N2 Flip ممکن است در اواسط دسامبر در رویداد Oppo Inno Day 2022 عرضه شوند.

طبق گزارش TechGoing، Oppo Find N2 گواهینامه 3C را دریافت کرده است. لیست ادعا شده برای این گوشی نشان می دهد که ممکن است از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی کند. علاوه بر این، یک گوشی هوشمند دیگر Oppo با شماره مدل PGT110 نیز در پایگاه داده 3C ظاهر شده است. متاسفانه اطلاعات دیگری در مورد این گوشی در دسترس نیست.