گوگل بهترین برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی ۲۰۲۲ را معرفی کرد. Apex Legends Mobile به عنوان بهترین بازی در هند معرفی شد


گوگل در روز پنجشنبه فهرستی از بهترین برنامه‌ها و بازی‌های موجود برای دانلود در فروشگاه Google Play در هند در سال 2022 را معرفی کرد. به‌روزرسانی سالانه برنامه‌ها و بازی‌های برتر گوگل در قالب جوایز Google Play Best of 2022، Questt را به عنوان یکی از بهترین برنامه‌ها و بازی‌های گوگل معرفی کرد. “بهترین برنامه 2022”. در همین حال، بازی محبوب بتل رویال Apex Legends Mobile که اوایل امسال عرضه شد، به عنوان «بهترین بازی سال 2022» انتخاب شده است. شایان ذکر است که بازی بتل رویال جایگزین رقیب Battlegrounds Mobile India (BGMI) می شود که انتخاب این شرکت برای بهترین بازی سال 2021 بود و اوایل سال جاری در هند ممنوع شد.

این غول جستجو در یک پست وبلاگی در روز پنجشنبه اعلام کرد که برنامه Shopsy Flipkart به عنوان برنامه انتخابی کاربران در سال 2021 انتخاب شده است. به گفته این شرکت، این برنده در این بخش بر اساس رای کاربران انتخاب شده است.

به گفته گوگل، Questt، برنامه‌ای که توسط ویراستاران Google Play به‌عنوان «بهترین برنامه سال 2022» انتخاب شده است، برای سفارشی‌سازی یادگیری و در عین حال جذاب کردن تجربه طراحی شده است. همچنین به معلمان کمک می‌کند الگوهای یادگیری را با بینش‌های مبتنی بر داده‌ها بهتر درک کنند.

برنامه آموزش الکترونیکی Filo به عنوان “بهترین برنامه برای رشد شخصی” انتخاب شد و رتبه اول را در این رده به خود اختصاص داد. برنامه های دیگری مانند PrepLadder، Cuemath و Yellow Class جوایز افتخاری دریافت کردند.

در همین حال، Shopsy به عنوان اپلیکیشن انتخابی کاربران در سال 2022 انتخاب شد و گوگل اعلام کرد که سرویس تجارت الکترونیکی پرارزش هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین مشاغل کوچک محبوب است. Shopsy همچنین برنامه های تحویل سریع Blinkit و Zepto را شکست داد و در دسته برنامه های «بهترین ملزومات روزمره» گوگل برنده شد.

Khyaal که برنامه‌ای طراحی شده است که به شهروندان سالخورده اجازه می‌دهد تا با یکدیگر در تعامل باشند همراه با پشتیبانی از مراقبت‌های جامع، رتبه برتر را در رده «بهترین برنامه‌های خوب» کسب کرد. ارائه‌دهنده راه‌اندازی فروشگاه آنلاین، ZyadaShop همچنین به دسته «بهترین برنامه‌ها برای خوب» و پس از آن Kohbee راه یافت، که به مربیان و سازندگان امکان می‌دهد از محتوای آموزشی کسب درآمد کنند.

Turnip، یک رسانه اجتماعی و پلت فرم استریم که افراد با علایق مشابه را به هم متصل می کند، در رده «بهترین برنامه ها برای سرگرمی» رهبری شد. پاکت به عنوان برنده در رده “بهترین برای تبلت” انتخاب شد.

در حالی که Apex Legends Mobile برنده «بهترین بازی سال» شد، Rovio’s Angry Birds Journey برنده جایزه بهترین بازی سال انتخاب کاربران در هند و همچنین در دسته‌های «بهترین برای تبلت» و «بهترین برداشت و بازی» شد. کابوس های کوچک جایزه «بهترین در Play Pass» را دریافت کردند.

برنده بخش “بهترین چند نفره” Rocket League Sideswipe است، در حالی که Diablo Immortal و Clash of Clans به ترتیب در صدر دسته بندی های “بهترین داستان” و “بهترین بازی های در حال انجام” در هند قرار گرفتند.

گوگل همچنین امسال دسته جدیدی را معرفی کرد – بخش «بهترین بازی‌های در حال انجام» شامل بازی‌های هندی Ludo King و Real Cricket 20 می‌شود که این شرکت می‌گوید «به‌روزرسانی‌های جدید قانع‌کننده، محتوای تازه، و تجربه‌های پیشرفته گیم‌پلی» را منتشر کرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع